vineri, 5 iulie 2013

Despre Dravet si Swimathon

Mai scriu o postare rapida si apoi sper sa reusesc sa va si raspund la comentarii, imi cer scuze anticipat. Pe mail n-am mai intrat de vreo 2 saptamani, am vazut ca nu pot tine pasul sa va raspund si procastinez :D. Dar despre Swimathon era musai sa scriu azi, din moment ce e maine.

Eu recunosc ca nu inteleg nimic din Swimathon asta. Sperrrr ca am doua cauze: nesomnul (de la 3 ore am ajuns azi-noapte la... una) si cauza Sophiei in care m-am afundat si nu mai am timp sa citesc tare multe. Am fost mult timp derutata de ce nu poate lumea sa trimita bani pur si simplu, de ce trebuie unii sa inoate pentru asta, dar aceeasi dilema o am si la dineurile si balurile umanitare. Probabil rasplatesti cumva si oamenii care inoata, donand pentru cauza lor. A doua mea dilema a fost "ce e cu atatea echipe cu oameni cunoscuti? De ce n-au putut sa simplifice lucrurile pentru mine si sa fie toti intr-o singura echipa?" :)).

Deci. Lumea inoata. Inotatorii "doneaza" acest sacrificiu. Mi-ar placea mult sa fiu acolo sa-i vad. Mergeti voi, ok? E maine, de la 9 la 14, la
Bazinul Olimpic exterior de la Complexul Sportiv National Lia Manoliu. Noi, sustinatorii de pe margine, ii "platim" donand pentru proiectele pentru care lupta. Ori o suma fixa, ori in functie de lungimile de bazin efectuate. Va puteti inscrie aici. Vad ca Gena a explicat bine, mai bine va dadeam de la inceput link la ea.

Dintre inotatorii cunoscuti de mine, nu stiu daca nu uit pe cineva, le tin pumnii maine Adelei, Genei si Monicai. Nu am gasit nicaieri o lista cu toti, ca sa imi caut cunoscutii, deci doar din ce am prins pe FB. Urmaresc blogul Ioanei Ginghina si a scris cateva postari pe tema, aproape eram convinsa ca doar Asociatia Invingem Autismul e inscrisa. Se vede ca Ioana pune suflet. (Si ca eu nu sunt cu mintea limpede, daca asa intelesesem initial. :D)

Dintre echipe acum, pe cine sustin? 


Pe Oana de la Fundatia Principesa Margareta a Romaniei.

Clinica de Alaptare a Asociatiei pentru Nastere Naturala si Alaptare. Pentru ca Ilinca si Irina ajuta sute de mame sa depaseasca obstacolele alaptarii. Mame care pot suna oricand la un numar cu tarif normal, deci consultatiile telefonice sunt gratuite. De ce ai dona pentru Clinica de alaptare? Poti citi aici.


Fundatia Comunitara Bucuresti pentru ca acolo lucreaza cateva prietene de-ale mele.

Si Asociatia pentru Dravet si alte epilepsii rare. Cat de frumoasa descriere au pus cei de la asociatie la aceasta poza! "Fetele de la Karma Brenntag se pregătesc să înoate mâine la Swimathon de la 50 de bazine în sus. Fiecare va încheia cu un bazin în stil fluture, chiar dacă asta le va încetini un pic ritmul. O fac însă pentru fluturașii mov, pentru că înotul stil fluture e o probă de anduranță, la fel ca și Sindromul Dravet. Haideți să le susținem cu o donație. 50 de lei? 100? Sau poate 3 lei pentru fiecare bazin?"

Daca vreti sa stiti ce isi doresc fluturasii mov, puteti citi aici. E vorba de un centru de zi pentru copiii cu orice forma de epilepsie, nu numai pentru copiii cu Dravet. Este un proiect foarte important pentru acesti copii si pentru parintii lor. Foarte important! 

Eu am mai scris despre Dravet aici. De ce apare Dravet in titlu? Pentru ca nu scriu doar despre Swimathon. Cei de la Asociatie mai lupta intr-un loc pentru o sansa la acel centru de zi. In competitia proiectelor de pe site-ul Tara lui Andrei. Cum poti vota?

Iti faci cont. Confirmi contul si pe adresa de email, si primind un cod prin SMS prin telefon. E un pic mai complicat, dar tu, cel care citesti, nu esti un copil cu Dravet, deci ar trebui sa te descurci chiar usor. 

 Apoi votezi aici. Ai vazut ca a fost simplu? Nu ai nicio scuza sa nu o faci. Voteaza acum, sa nu uiti. 


Edit la mai putin de 2 minute de la postare, am gasit in grupul FB Clinica de Alaptare acest link in care Delia le explica frumos toate. Mda, deci nesomnul si "netimpul" si-au spus cuvantul la mine.

Mult succes maine tuturor si nu uitati sa votati la Tara lui Andrei!

2 comentarii:

  1. Noi am tinut pumnii marti lui Alina Vaida care a creat un mic swimathon si la Cluj!
    http://youthbank.ro/content/index.php/stiri-yb/155-32-pentru-alin
    Chapeau Raluca pentru actiunile pe care ni le semnalezi! Si succes participantilor de miine de la Bucuresti!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...