luni, 9 iulie 2012

Alexandros 3

Dupa Alexandros din 2010 au venit multimile de postari din iulie 2011, unde mi-am aratat mania colajelor :D. Acum nu am mai fost in Nea Moudania, nu ne-am mai oprit la tunelul din Macedonia pentru ca Alex dormea. Dar tot nu am lasat sa treaca anul fara un colaj :)). Asa ca m-am imbracat intr-o seara la fel ca intr-una din anul trecut, si am facut colajul gandindu-ma de ce oare anul trecut ma credeam plinuta :)))))). Si anul trecut imi puneam aceeasi intrebare despre pozele din 2008, de dinainte de sarcina cu Alex. Asa ca ar trebui acum sa trag concluzia ca sunt ok si acum, fata de ce va urma in anii urmatori :))).



(dormind in spate la Relu in Boba)






Si acum incep din nou cu stresurile... Dupa ce parca uitasem de toata toxoplasmoza aici in vacanta, am contactat-o totusi pe doctorita de la Baia Mare, sa-mi spuna daca e sigura sigura ca poate trimite ea analizele la Bucuresti. Altfel sa trecem noi pe acolo in drum spre casa, in loc sa facem inca un drum de Bucuresti peste o saptamana (in 26 ar trebui de fapt sa fac analizele). Si doctorita imi spune ca poate totusi e mai bine sa merg sa le fac acolo, ca pe canicula asta ea de fapt nu mi-ar trimite. Ma gandesc ce ar fi zis daca nu as fi sunat-o...

Acuma nu stiu daca panica mea e data de hipotiroidism (cand e la varf ma apuca stresuri si din nimicuri), sau de psihicul putin zdruncinat de toxoplasmoza asta. Am mai scris eu pe aici ca imi vine sa injur boala asta, o urasc la culme, cum imi strica toata armonia din sarcina si de dupa (si face "doar" asta in cazul cel mai bun).

Dar noi stiam deja tot traseul pe Serbia si Macedonia, ar fi fost a 8-a oara cand il facem (ca e al 4-lea an). Stiam pe unde ne va prinde foamea de pranz si cunosteam bine locul unde se poate manca bine in Serbia. Aproape rezervasem la Timisoara hotelul. Traseul era scurt, era impartit bine pe cele doua zile de intoarcere. Asa, prin Bulgaria eu nu am mai fost niciodata, deci am doar idei de rapiri de copii/masini/organe, nu stim deloc traseul bun, nu stim unde ar fi popasuri ok, sigure, cu mancare cat de cat ok, pentru pranz, si e foarte lung traseul de prima zi pana la Bucuresti, aproape 800 km cred. Si apoi raman alti 600 pentru ziua a doua, 600 de km pe drumurile proaste ale tarii :(. 

Pe langa ca ma enerveaza la culme schimbarea de plan (si ma sperie necunoscutul), sunt stresata ca am impresia ca de fapt nu se pot trimite analize din Baia Mare, dar doctorita nu vrea sa-mi spuna, sau nu stie nici ea sigur. Nu au mai trimis niciodata, si eu cand m-am interesat atunci la curieri stiam ca se poate trimite doar daca au contract ambele unitati medicale una cu alta si cu firma de curierat. Deci parca vad ca peste alte 6 saptamani voi afla ca nu se pot trimite probe de sange din Baia Mare. Si sa fac atatea drumuri in sarcina, sau nasterea s-o fac in Bucuresti pentru ametitele de analize, si apoi cu bebe mic sa ma plimb la Bucuresti tot o data pe luna mi se pare criminal. Ma bate din nou gandul sa renunt la tot stresul, dar nu as vrea candva sa-mi reproseze copilul asta ca nu am facut tot posibilul din punct de vedere medical sa fie el/ea ok...



8 comentarii:

  1. Ce-i cu Timisoara? Veniti la Timisoara?
    Cand? Cum?

    Sunt gata sa te adapostaesc la mine. la noi :)
    iti trimit email cu nr de telefon sa ne gasim mai repede.

    Copilul tau o sa fie bine. e bine.
    deja se bucura de tine si iti transmite ca te iubeste.
    cred ca e o fetita frumoasa. o minune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, tocmai ca nu mai putem trece pe la Timisoara, cum ne era planul. Iti multumesc mult si te pup cu drag! Alex pana saptamana trecuta imi spunea ca vrea fetita, acum ca vrea baiat. La cat de mare imi e burta, sper sa nu cobeasca si sa fie gemeni :D

      Ștergere
  2. Minunea din tine e Bine! e prea bine!! nu lasa lucrurile astea sa te atinga.Nu ai ce cauta pe sens interzis:)
    iti spun din experienta si din prea prea prea mult stres acumulat in timpul sarcinilor din cauza 'tampeniilor' de analize si estimari si probabilitati statistice si posibilitati ......o Doamne!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te cred, si iti multumesc ca ma mai scuturi putin sa realizez ce e mai important si sa incerc sa privesc in perspectiva.

      Ștergere
  3. Raluc, noi am facut peste 15 vacante in Bulgaria (weekenduri + vacante intregi), am batut toata tara in diverse directii (pe la munte, pe la mare pe diverse rute) si nu mai devreme de acum o saptamana am venit de la greci, traversand Bulgaria din nou. Niciodata nu ne-a oprit nici un politist - sapt trecuta era plin de echipaje de politie iar noi am mers cu mare viteza ca trebuia sa ajungem pana seara acasa - am facut 1000 de km in 11 ore, iti dai seama care a fost media orara, deci motive reale sa ne fi oprit ar fi existat. Niciodata nu ne-a oprit nimeni altcineva. Niciodata nu am auzit dintre toti cunoscutii pe cineva care sa fi patit ceva in Bulgaria, nici macar pe prietenul unui prieten. Toate povestile sunt un fel de folclor urban aiuristic. Deci daca aveti drum prin Bulgaria, mergeti fara grija, faceti popas la OMV unde puteti alimenta masina safe si manca/bea ceva si daca ai nevoie de vreo harta sau indicatii, anunta-ma.
    In alta ordine de idei, nu stiu cum reusiti sa mergeti de atatea ori in acelasi loc in vacanta, eu sunt disperata ca am atat de putin timp liber si mereu vreau sa vad un loc nou, mi se pare ca nu am timp sa merg de doua ori in acelasi loc :)).
    Sper sa fie totul bine si foarte bine in final, te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multu!

      Mai, noi avem un singur concediu pe an :D. Si dupa ce am fost intr-un an in Turcia si ne-a parut rau, si in anul urmator ne-am indragostit de Grecia, am zis ca de aici nu mai mergem nicaieri altundeva, la cat de scurta e viata (si cum zici tu, cat de putin timp liber avem), sa nu riscam cumva si sa irosim un an intr-un loc in care nu ne place. Am vrea sa mergem in locuri diferite in Grecia (drept dovada, in 2010 am fost la alt hotel :)) ). Dar acum, pe ultima suta de metri, asta a fost singurul hotel din halkidiki care serveste masa la pranz si care are nisip si in apa si pe plaja. Astea erau pretentiile noastre. Norocul a fost ca a fost si super ieftin. Am fi vrut noi si mai departe, dar avion de la Cluj nu este, iar cu masina atata drum prin toata Grecia e mai greu.

      Pupici!

      Ștergere
  4. Ralu' curaj, ca nu ai de ce sa iti faci griji! :) Stii ca o sa fie bine, nu? :) Serios. Trebuie sa te ajuti cu o gandire pozitiva! ;) Serios! Ai incredere ca cineva acolo sus, va iubeste! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc mult ca tot timpul vii la timp cu o incurajare! :-*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...