vineri, 6 aprilie 2012

Copii. Suflete. Sperante

De la mamica Raisei am aflat de acest proiect prin care se va construi un centru nou de recuperare si reabilitare a copiilor cu probleme neuro-motorii. Proiectul se numeste "Construieste Sperante"  si este coordonat de Asociatia "Copii Suflete Sperante". Fiecare donatie vine cu un tricou unic, pe care il veti primi ca simbol al faptului ca impreuna putem realiza ceva uimitor.

Cum puteti ajuta?
  • prin donatii directe, pe site sunt datele si se poate dona si prin PayPal
  • prin redirectionarea impozitului pe venit (detalii pe site)
  • prin redirectionarea impozitului pe profit (detalii pe site)
  • prin popularizarea proiectului, scriind pe blog si folosind bannere. 

Eu nu am gasit pe site bannere, dar am copiat imaginea din header, si mi-am adaugat-o in dreapta, cu link catre site. Si am mai gasit un banner vertical pe blogul Raisei, vi-l copiez aici:


Puteti, cand va puneti imaginile in blog, sa le asociati linkul site-ului Copii Suflete Sperante.

3 comentarii:

  1. Ralu, eu nu am gasit codul... sunt usor aiurita, ma ajuti tu te rog? :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nici eu nu am gasit cod de banner. Am copiat imaginea, cu click dreapta -> save as... Si apoi am dat add gadget -> add image (nu html/javascript), iar la imagine ai si posibilitatea sa ii asociezi un link. Poti face asta cu oricare din cele doua imagini, cea din postare, sau cea din dreapta. :-*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...