joi, 1 martie 2012

Muzeul masinilor clasice - Budapesta

Mda, pe cand sa postez mi-am dat seama ca e 1 martie si ar fi fost mai potrivita o postare frumoasa cu urari de primavara. Afara e zapada, asa ca si pe Facebook am share-uit o poza cu ghioceii din ograda din 2010, altii nu am :D.

Revin la locurile de vizitat daca mergeti in Budapesta cu un mic fan al automobilelor :D. Muzeul masinilor clasice am zis eu, dar in engleza este Dream Cars Museum. Au si pagina de internet, unde puteti vedea ce minunatii au pe acolo. Acolo aveti si adresa. Noi am ajuns cu un tramvai si un autobuz, din centru, foarte usor, fix langa poarta garajului. Pentru ca e un fel de garaj mare.

Nu este trecut in nici un ghid de-al nostru de calatorii, dar facand itinerarii pentru cele 4-5 zile de stat in Budapesta cu un fan al animalelor si al masinilor :)), am zarit jos la hotel un afis cu adresa Muzeului.

Lui Alex i-a placut mult mult Ambulanta. Mie mi-a placut masina de Politie si m-am minunat cat de lungi sunt masinile alea americane din filmele cu fuste crete pana la genunchi pe muzica rock'n roll :)). Uau! Din filme nu mi-am dat seama ca sunt atat de mari!

Locul e dragut, dar putin rece. Ne-au dat drumul la muzica rock'n roll cand am intrat :D. Oameni draguti. Unele masini sunt chiar de vanzare. Puteti vedea pe site-ul lor istoria galeriei, se pare ca a fost o colectie personala!

Ce masini puteti vedea acolo? Cadillac, Plymouth, Pontiac, Lincoln, Ford, Buick, Chevrolet si multe altele.

Poze iarasi am facut prea multe ca sa le pun aici pe blog, asa ca le-am urcat intr-un album.

La iesire am vazut multe reviste de masini pe care le puteai lua gratuit. Si sunt de vanzare masinute. Alex ne cerea ambulanta sau masina de politie. Dar asa ceva aveau numai niste plasticuri oribile, asa ca nu am luat. Mi-ar fi placut sa aiba machete din alea faine metalice si ambulanta sau masina de politie, nu numai machete de masini clasice. Dar mai mult ca sigur nu se fabrica :D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...