duminică, 11 martie 2012

Budapesta - Dunarea, podul cu lanturi si funicularul

Inca nu am terminat cu Budapesta :D. Doar luasem o pauza. Si din nou am pus pozele intr-un album, ca sa-mi fie mai simplu si sa pot comenta la fiecare poza in parte.

In 21 februarie, in prima dimineata, am mers pe jos la Gradina Zoologica. Alex a adormit cand am iesit de acolo, asa ca pe cand am ajuns la hotel am stat destul de putin, cat sa ne odihnim si sa ciugulim ceva rapid. (Of, mi-am amintit ce rau imi pare ca am dat vreo 20 si ceva de ron pe o salata la pachet de la Subway. Nu era trecuta pe panourile lor de pret, mica mica, castraveti si salata verde, 2 felii subtiri de branza topita feliata. Si gata. Asa, seaca, fara gust. Of... Si apoi seara cand ne-am luat mancare multa si buna, inclusiv o salata greceasca buna, vinete cu iaurt, falafel, doua feluri de macaroane, pentru toti trei, nu ne-a costat asa mult... Deci de la Subway recunosc ca nu mai cumpar niciodata nimic :D)

Trebuia repede sa inventam ceva, unde sa iesim din hotel. Pentru ca un pui in perioada tantrumurilor trebuie distrat cumva, mai ales cand el ar vrea sa mearga la Gradina Zoologica non-stop :D. Asa ca i-am promis ca mergem cu un trenulet. (Bine, nu a fost multumit nici asa, pentru ca a tinut prea putin si pentru ca el ar fi vrut un trenulet mic)

Asa ca din ghidurile noastre turistice am ales funicularul ca sa urcam sus pe deal. Am profitat de avantajul de a sta in centru, asa ca am zis ca ne plimbam pe jos pana la Dunare. Ce a urmat, aici. Nu am pus toate pozele cu Relu cu Boba pentru ca am stiut ca le-am mai pus undeva.

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...