vineri, 9 martie 2012

Alex practica Bear-Wearing :)

Am vrut neaparat sa scriu pe tema :D, sa nu uit. Chiar daca la alti copii am vazut mai repede tendinta de a-si copia parintii si de a-si purta jucariile, Alex doar acum si-a manifestat aceasta dorinta.

In 6 martie mi-a spus dintr-o data ca vrea sa il poarte pe Ursuletul-cel-mic (asta este numele :D) in Boba! Era la cateva zile dupa ce eu vazusem review-ul asta, asa ca recunosc ca abia astept sa ii iau o Boba mini. Nu, el nu a vazut review-ul, deci nu a fost influentat :D. Dar pana atunci, i-am propus un sling. A fost de acord, a fost incantat! Singura problema e ca desi eu ii ziceam sling la acea esarfa, el tot Boba ii spune (sorry Diana :D).

La inceput, foarte bucuros, si-a reglat si si-a admirat slingul in oglinda:





Apoi, desi de obicei trebuie sa-l lamuresc sa iesim afara, mi-a spus ca vrea sa-l plimbe pe Ursuletul-cel-mic in Boba cu BMW-ul. Asa ca ne-am imbracat gros si am iesit afara. Da, pare soare, dar eu, care toata iarna am umblat doar cu haina de iarna peste o bluza subtire, de data asta a trebuit sa-mi iau si un polar pe sub haina, si o sapca, si fular, si manusi!!! E ingrozitor de frig!




(da, cei purtati, fie ca sunt bebelusi, fie ca sunt ursuleti mici, sunt foarteeee pupati :)) )







Purtandu-va bebelusii/ursuletii, puteti face multe alte lucruri in acelasi timp :D. Cum ar fi construirea unui castel:


Sau ajutatul bunicii la intins haine:


Sau vorbitul la "telefon". "Alo! Da... Uite, aici pe afara, cu ursuletul-cel-mic in Boba. L-am plimbat cu be-em-ve-ul. Tu ce faci? Da? Asta este.... Eu sunt bine. Stii toiota aia rosie? I-am rupt volanul la C(l)uj cand am scapat-o pe jos. Acolo, unde era un bebe mic, da. Asaaaaaaaa!" (si a continuat povestea imaginara la telefon vreo 3-4 minute :D. 



Poti si sa repari masina practicand babywearing:

Si sa plimbi gainile :D


Ultimele poze sunt din 7 martie, deci deja avem un obicei :). Sunt curioasa cand va trebuie sa-l port si pe el, si pe ursuletul-cel-mic :D.

8 comentarii:

  1. Ce scump e, doamneee!
    Va pup, dragilor, weekend fain sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca-i o chestie cu ursuletii :P
    http://www.taraluihabarnam.blogspot.com/2010/04/micuta-purtatoare.html
    E fain de tot; si cat de concentrat e la treburile lui :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate i-o fi spus Alla atunci cand s-au intalnit la biblioteca :)))))

      Ștergere
  3. Cat este de dulce! Cum isi poarta el ursuletul! Adorabil! :X

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...