luni, 9 ianuarie 2012

The Versatile Blogger

Nu ma prea pricep la lepse, dar vad ca m-am descurcat in ultima vreme :D. Ei, dar blog awards imi sunt inca greu de inteles. Primesc o imagine si o dau mai departe, nu? :D

Am primit la final de an de la sakura un blog award:


Intai n-am stiut daca e de bine :D. Ce inseamna "versatile"? "Able to adapt or be adapted to many different functions or activities". Hmmm parca s-a adaptat blogul meu anul trecut unor functii diferite.

Dar spune acolo sakura ca trebuie sa scriu si 7 lucruri despre mine, ceva ce n-am mai spus... De o zi ma gandesc si orice idee am se pare ca am scris-o aici. Sau altundeva pe blog. Sunt sigura ca am mai spus ca:

1. am fost o fumatoare inraita.

2. in primele 3 luni de sarcina m-am ingrasat 15 kilograme.

3. imi place foarte mult sa umblu pe jos (mult si repede).

4. inainte de sarcina imi placeau doar branzeturile dulci (urda dulce), dar de cand am ramas insarcinata si pana in prezent, nu le mai pot suporta decat pe cele sarate sau putin iuti (telemea, feta, mucegaiuri, etc).

5. imi doresc 3 copii, dar nu ma pot urni sa-l fac nici pe al doilea :))

Si gata, ca prea mult m-am gandit si la astea :)). Am ajuns la concluzia ca am scris pe blog prea mult despre mine :)).

Rog sa ia premiul acesta de la mine oricine considera ca are un blog versatil, fara sa nominalizez eu.

2 comentarii:

  1. Hiihiih. adapted to many different functions or activities :) asta e
    deci e de bine :))

    ... si eu am fost fumatoare (nu inraita)
    ... si eu m-am ingrasat in primele 4 luni 15 kg :)
    ... nu cred ca mergi mai repede ca mine :))
    ... mie-mi plac toaaaate branzeturile
    ... eu imi doresc 4 copii :)

    te tzuc :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...