joi, 29 decembrie 2011

Bucket list-ul meu

Nu e frumos sa raman datoare asa pe sarbatori. Nela m-a provocat cu o leapsa. Bucket list asta e o lista cu dorinte pe care le vrei indeplinite inainte sa mori :D.

Mie mi-e teama sa imi pun dorinte concrete, altele decat sa traim sanatosi, pentru ca de cateva ori am observat, la mine sau la altii, ca nu e tot timpul roz cand ti se indeplineste o dorinta. Cineva isi doreste sa treaca printr-o experienta inaltatoare care sa-i aduca mai aproape de Dumnezeu, si au parte de un accident tragic, eventual sunt singurii supravietuitori. Si chiar vorbesc despre o tipa a carei emisiune am ascultat-o si care a ajuns astfel mai aproape de Dumnezeu, e foarte credincioasa acum. Dar cu ce pret? Sau sunt care si-au dorit sa ajunga in tari straine, si ajung acolo si nu le e mai bine ca acasa. Eu chiar cred ca dorintele, o data verbalizate, se vor indeplini, si mai cred si ca trebuie sa avem grija ce ne dorim...

Nela s-a inspirat si de aici, asa ca dupa ce mi-am scris mental dorintele proprii, m-am uitat si acolo. M-au facut sa zambesc "phrases to say before you die" :D.

Dar sa incepem:


1. sa calatoresc cel putin 1 an in SUA. Sau 1 an doar in New York (sa-mi iau pranzul pe o patura in Central Park), si inca un an pentru restul tarii :D. Aici nu are rost sa irosesc inca vreo 50 de puncte cu ce imi doresc sa vad sau sa fac in state :D.

(la cat sunt de indragostita din filme de Central Park, pun poze doar de acolo :D)





2. sa inot in ocean e ceva implicit in mai multe din punctele astea :D

3. sa imi petrec Craciunul si Anul Nou la New York



4. sa stau cel putin 6 luni in Australia si Noua Zeelanda.

5. sa ma scufund in niste peisaje acvatice de vis. Ore intregi, zile intregi, nu doar asa turistic, 15 minute.



6. sa inot cu delfinii



7. sa mai fiu insarcinata. cel putin o data :))

8. sa invat sa patinez si pe role si pe gheata

9. sa merg cel putin intr-o croaziera

10. sa merg intr-un spa din acela de detoxifiere fizica si emotionala :D

11. sa invat sa meditez si sa fac yoga

12. daca tot mi-e teama sa imi pun dorinta de mai jos, de la *, atunci macar sa ajung ca iarna sa mi-o petrec in casuta mea dintr-o tara mai calda... :D

13. sa petrec vreo luna pe o insula pustie doar cu familia mea apropiata (voit! nu Doamne fereste altfel... deci sa fie totul in siguranta. Eu va zic ca mi-e teama de pus dorinte, ca orice se poate interpreta de catre "soarta" altfel si sa ajungi sa iti dai peste gura ce ti-ai dorit. Nu de alta, dar stiti ca se implineste, da? :D)



14. sa mai vizitez o data Israelul. Nu in grup turistic, ci eu de capul meu, cel putin o luna.

15. hai si doua saptamani la Paris :d.

16. sa scriu o carte (si sa fie buna :)) )

17. sa particip o data la concertul de Anul Nou de la Viena. Nu sunt eu destul de inteligenta pentru a cunoaste muzica clasica, dar acest concert ma face sa ma simt minunat.

18. sa zbor cu un balon. Asta era aproape realizabil anul acesta, au fost niste baloane la Baia Mare pe aeroport, dar uite ca atunci nu imi doream :)))

19. sa sar cu parasuta, dar nu vreau neaparat sa invat asta, deci accept si sa sar cu cineva, cu un instructor.

20. sa zbor cu elicopterul.

21. sa nasc natural acasa.



22. sa particip la o nastere acasa.

23. sa vad o aurora boreala.

24. oricat ma feresc sa mai scriu despre vizite in tari straine, pana la urma cred ca mi-ar placea sa le vad macar pe cele mai reprezentative de pe fiecare continent. Dar ma refer la natura, la piesaje diferite, clima distincta a fiecareia, oamenii, obiceiurile, si nu monumente si muzee.

25. sa imi descopar si eu o preocupare manuala (cusut, tricotat, sculptat, modelat, pictat, ...) care sa ma relaxeze si cu care sa creez ceva frumos.

26. sa ajung sa pot sa traiesc viata alaturi de familia mea fara stresul unui salar, fara stresul pensiei, sa avem bani suficienti din ceva ce as face cu placere.

27. cat lucrez sa lucrez de acasa

28. sa pun la punct cele 4 suluri de arbore genealogic pe care le-am scris in urma cu vreo 20 de ani cu bunica mea.

29. sa pot sa ma despart de lucruri si sa donez tot ce nu folosesc, sa fac o curatenie generala peste tot (casa, garaj, cutii, ...)

30. sa ajung sa consum 99% alimente pe care sa le produc in mini-ferma proprie.

31. sa inot noaptea, eventual goala :D.

32. sa am un tavan de sticla sa pot sa vad stelele din pat. DAR, sa fie cumva sigur si in caz de furtuni, ca la Napradea am un geam in acoperis, in camera mea din mansarda, si atunci cand sunt furtuni e un cosmar :D.

33. sa ma hipnotizeze cineva... hmm aici inca am dubii daca as avea incredere.

34. sa scap pentru totdeauna de acnee.

35. sa fiu slaba si fit si sa nu ma mai stresez cu silueta :D.

36. sa imi organizez toate fisierele si toate pozele si toate linkurile salvate. Sa le am toate in acelasi loc, si cele de pe vechile computere.

37. sa reusesc sa scriu pe bloguri sau in alte parti tot ce am in plan si in cap sa scriu de multa vreme.

38. sa nu mai am nimic stresant in to-do-list.

39. sa reusesc sa fac ordine si in conturile de mail :D.

40. sa fiu sanatoasa in sensul sa reusesc sa imi vindec bolile cronice actuale doar cu metode naturiste, homeopate si stil de viata sanatos.



* as fi vrut sa scriu si o dorinta ascunsa, aceea de a locui intr-o tara calda, intr-o casuta, langa mare. Dar inca nu stiu sigur daca vreau cu adevarat, nu ma vad in stare sa ma rup de locurile de bastina. As suferi cu gandul la satul bunicilor mei. In plus, mi-e teama ca de obicei ce iti doresti se indeplineste, si nu tot timpul e cum vrem noi. Se intampla cand pentru a ajunge undeva treci prin niste tragedii, si prefer locul calduros decat sa am parte de multa durere inainte de un mare vis. Vis care, o data implinit, nu tot timpul e la fel de frumos cum parea de la departare.

** alta dorinta ascunsa de care mi-e teama totusi, daca as ajunge pana acolo, e sa zbor in spatiu :D.

*** din moment ce nu vreau sa port aparat dentar, mi-e teama sa imi doresc dinti drepti, pentru ca asta ar insemna ca nu vor mai fi ai mei :))).


Am vazut ca Nela a nominalizat deja cateva mamici cunoscute si de mine, asa ca dau leapsa mai departe catre... Andra, Maria, Raluca, Raluca, sakura, Adriana si mi se pare o leapsa faina si pentru Simona.

11 comentarii:

  1. Foarte fain, Raluca!
    Si da, si eu cred cu tarie asta cu "be careful what you wish for".
    Si daca iti doresti ceva ce crezi ca ti se potriveste si vezi dupa aceea ca nu e ce credeai, eu tot cred ca merita sa incerci. Mie nu mi-e frica, de exemplu, de asta. Mi-ar fi mult mai frica sa traiesc toata viata cu ideea ca asta mi-ar placea si sa nu incerc vreodata sa imi indeplinesc dorinta.

    Hihi, si eu imi doream dinti drepti... pana am realizat ca farmecul meu este dat si de neregularitatea astora nedrepti. Bine ca sunt ai mei si sunt sanatosi, asta e ceea ce conteaza! Eu am luat-o ca pe o mare realizare personala faptul ca dupa o sarcina si doi ani de alaptata n-am avut nicio carie! :)))

    Oricum noi doua ne vedem in NY de un An Nou, asta se stie! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, pai de asta m-am acoperit cumva, mi-am dorit o casuta de iarna la mare, la soare, sa nu ma rup de tot de casa :)). Si si un job care sa-mi permita sa stau oriunde, oricat :)).

    Abia astept Anul ala Nou :)). Eu aduc vin de tara :)).

    RăspundețiȘtergere
  3. Ralukul frumoasa lista. Abia astept sa le bifezi pe toate. Dar cel mai mult ma intereseaza chestia cu lucratul de acasa...cand descoperi ce si cum ..vreau si eu!!! Iar despre New York ...vad ca e vis comun, deci Raluca&Nela treceti-ma si pe mine pe lista ca viu si eu la intalneala cu voi..:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, da, Cecilia, ne vedem negresit in NY. One of these days, one of these days...

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai Raluca, tu citesti gandurile?!?!?
    Io stau si ma intreb. tu cred ca mi-ai cotrobait prin sertarele mintii mele cand dormeam, ca altfel te interceptam eu :))
    Ce mult ne asemanam ;) in afara de faptul ca amandoua vorbim mult (cineva ne pune o intrebare,doua si noi facem o compunere ;) mai mi-ai si copiat listutele, dorintele, etc, - si nu-i prima oara :))

    Deci Australia, scufundarile, delfinii, spa, sarcina, Israelul, Parisul, carteaaaa, zborul, aurora,, gata ma opresc ca mai las de scris si la mine. -astea-s si pe lista mea

    Mai ceva zic: inotatul noaptea goala e suuuper. bifat deja ;)
    patinatul e extraordinar.bifat si asta ;)
    si gata.

    inca ceva: pastreaza-ti dintii tai. cat mai mult :)

    si inca ceva: tu arati foaaarte bine!! nustiu ce inseamna ptr tine slaba si fit -ca fiecare are alta perceptie- dar in toate pozele esti misto, ca un manechin
    Foarte misto.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ralu, te pot hipnotiza eu cand vrei! iar partea cu increderea - nimeni nu te poate face sa faci ceva impotriva vointei tale, chiar si sub hipnoza..pupici:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt in asentiment cu multe dintre cele 40 de dorinte. mai ales cu nr 24&25:) acum-acum ma achit de datorii. incep cu leapsa cadourilor sa nu intru in 2012 cu to do list:D multumesc

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, Cecilia, ne vedem acolo toate!

    sakura, ce m-ai distrat :))). De la inotatul goala, pana la faptul ca arat bine :)). (glumesc, multumesc :D) :))

    Uau, Anca!! Ce veste minunata! In tine chiar as avea incredere! Abia astept! Super :))

    Adriana, ma simt putin prost ca acum cand lumea face cozonaci eu v-am dat de lucru :D. Nu-i musai anul asta :D. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. nu fac cozonaci, asa ca ....la scris:D la multi ani!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu stiu cum am sarit peste postarea asta si-mi pare rau, dar ma revansez cat de curand. Multumesc, Raluca, dorintele tale sunt super super faine, rezonez in special la cea cu SUA (eu sunt fan SUA, cat sunt ei de consumeristi si munciti si cu putine zile de concediu si cu mame care sunt obligate sa se intoarca la job dupa 8 saptamani).

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa mai spun ca si pe asta am ratat-o la momentul ei? Hai ca am tema de casa acum. Imi plac lepsele astea inspirationale sa zicem, care te fac sa iti scormonesti in niste sertare faine faine. Apropo de seratre - mi-a explicat Stefan ca doar ei barbatii au lucrurile organizate in sertare, ca la noi e un mare ghem, tragem de un fir si ies o gramada de alte chestii aparent fara legatura:)Eu zic ca are dreptate, cel putin in cazul meu:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...