luni, 29 august 2011

Testare Boba Carrier

Pentru cine nu prea da pe Facebook, scriu si aici. Puteti acum sa va inscrieti la o testare de doua saptamani pentru Boba. La final, Boba ramane la unul dintre participanti.

Mai multe detalii aici.

A, si am mai pus poze cu noi in Boba si in alti carrieri aici si aici.



Editare pentru Mama in Era Varsatorului. Cea mai "din spate" poza pe care o am este aceasta:



(Alex papa tzitzi in timp ce mergeam inspre hotel, ascuns sub umbrela.)

Si din pozele lor se vede "spatele" carrierului in fata, in poza asta:




Eu pot sa fac comparatie doar cu Ergo Baby Carrier. Care, desi e asa renumit, curelusa de sus imi tot venea inspre gat si centura din brau ma taia. Vorbesc despre purtarea in spate. Greutatea se imparte foarte fain intre bretelele groase si centura foarte solida si groasa.

8 comentarii:

  1. Buna! Te rog frumos pune o poza si cu spatele tau in timp ce porti marsupiul. Practic spatele este cel mai important, cu el duci greutatea, si ar fi ideal sa fie acoperit cat mai mult din spate, altfel te taie dupa o vreme.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mama in Era Varsatorului, am pus poze. Nu stiu la ce te referi sa fie acoperit cat mai mult din spate. Daca te refereai la spatele copilului, atunci ai dreptate, la Ergo spatarul e mai mic si automat Alex se lasa pe spate, facandu-ma si pe mine sa ma inclin in sens invers, ca sa mentin echilibrul. Daca te refereai la centura din brau, spre deosebire de Ergo aceasta nu ma taie, probabil ca partea groasa vine pana la mijlocul taliei, si de aceea.

    In rest, ce pot sa spun? Eu nu simt nici o oboseala, nu ma taie nimic, nu ma doare nimic :D. Mai ales cand il port in spate, e ca si cum nu as avea nimic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca Natalia ar mai sta in carrier as fi prima inscrisa! Noi avem Bondolino, dar sunt luni bune de cand nu il mai prefera, suntem, asa cum stii, cu prima dragoste, slingul. :)) Succes cu promovarea! >:D<
    P.S. Pozele sunt delicioase!

    RăspundețiȘtergere
  4. O, si la noi a fost slingul intr-o perioada singura iubire! Dupa Ergo. Si inainte de Boba :)). Asa ca nu dati Bondolino de pe langa casa :D.

    Multumim mult mult!

    RăspundețiȘtergere
  5. ia uite ce m-am grabit eu, daca stiam.....:D BAFTA!

    RăspundețiȘtergere
  6. Adriana, pai daca mai vrei... :D

    (Eu ti-am dat un hint in postarea in care erai trista pentru Marsupi :D)

    RăspundețiȘtergere
  7. sa stii ca m-am gandit la hintul tau:D dar eram asa convinsa de ce imi doream ca am zis sa nu mai astept. lasa alte familii sa incerce, i had my chance;) te pup

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...