miercuri, 4 mai 2011

Cica am ratat aniversarea

Daaaa, eu stiam ca am inceput blogul in mai, dar se pare ca in 25 aprilie...

Si nici macar nu am o postare din 25 aprilie 2011. Uite, o putem considera aniversara postarea din 26 aprilie, ca e plina de poze frumoase :)) http://alexcreste.blogspot.com/2011/04/hristos-inviat.html . Si jumatate din ele sunt chiar din 25! :)

Deci am implinit un anisor in blogging. Frumos an, frumos rau! Bine, era el frumos si fara blog, dar am observat ca daca scriem lucrurile din capul nostru, constientizam mai bine fericirea si frumosul ce ne inconjoara, si lucrurile rele nu ni se mai par asa de ingrozitoare. Mi-am facut de cap aici, desi e blogul lui Alex. Nu l-am folosit doar pentru a nota date despre el, m-am descarcat aici, mi-am facut prietene, m-am simtit bine de tot.

Au fost scrise cu drag 206 postari (am ratat si aniversarile de 100 si 200, sunt varza, stiu :)) ).

Sitemeter-ul zice urmatoarele (desi nu l-am pus acum un an, ci mai recent):

VISITS
Total 28,363
Average Per Day 105

PAGE VIEWS
Total 47,457
Average Per Day 169

Eu zic ca e de bine. Banuiesc ca ma citesc si necunoscuti, pe langa cei care vor sa stie cum creste Alex :D. Sper sa gaseasca si ei doar lucruri utile pe aici. Si daca am reusit sa lamuresc pe cineva ca e bun natural parentingul, eu sunt fericita :).

La multi ani blogule :D!

Editez sa adaug o poza. Nu e de azi, nu e din 25, dar e asa, ca sa vedeti ca si Alex rade de mine ce uituca sunt :))

14 comentarii:

  1. La mai multe postari la fel de interesante si pline de informatii ... pana creste Alex mare-mare-mare!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Super! La multi ani pentru blog! Si sa ne tot incanti cu postari (ca sunt tare interesante si folositoare;)

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani fericiti de blog !

    RăspundețiȘtergere
  4. la multi ani de bloggerita:) sa cresti nr de afisari si de vizitatori incantati de postarile tale

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce faine urari, fetelor! Ma emotionati! Pupici dragi!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani, draga blogu' lu' Raluca :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mamicule, la cat mai multi ani de bloguiala!!
    Ralu, tu chiar ai ce scrie, sunt atat de multe informatii pretioase aici la tine, stranse in cateva randuri. Eu personal iti multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani cu drag si de la mine! Si eu iti multumesc, faci un lucru grozav, pe mine m-ai pus de foarte multe ori pe ganduri si am gasit datorita tie multe raspunsuri la cautarile mele!

    RăspundețiȘtergere
  9. La cât mai multe postări, Raluca!
    Ce fain e postul despre carrieri!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani ptr blog si multumim ptr pretioasele informatii si mai ales ptr daruirea cu care le imparti si desigur ptr privilegiul da a vedea "cum creste Alex , cu dragoste ".

    RăspundețiȘtergere
  11. la mai mare! :) Nici nu imi vine sa cred ca a trecut numai un an! Felicitari - blogul tau este deja unul de referinta printre mamicile interesate de un stil de viata sanatos!

    RăspundețiȘtergere
  12. Lili, Mimi, Gabi, multumesc mult, simt ca nu merit chiar asa cuvinte mari. Mi-ar placea sa stiu ca ajuta pe cineva vreo informatie de pe blog, pe langa faptul ca imi face mie placere sa scriu. Pupici!

    Nela, multumesc mult mult! Pupici!

    Dana, ce frumos si emotionat ai spus! Cum creste Alex cu dragoste! Super! Mersi mult! Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...