vineri, 22 aprilie 2011

13 - 14 aprilie

In 13 aprilie 2009 am avut prima poza de la ecograf cu piticul Alex. Asa ca spre comparatie avem asa:

13 aprilie 2009 - 13 aprilie 2010 - 13 aprilie 2011





Si apoi, in 14 aprilie 2009, mi-am facut prima poza la burtica de sarcina (cred ca la 13 saptamani). Asa ca in pozele astea avem asa:

14 aprilie 2009 (unde apar cu burtica) - 14 aprilie 2010 (unde il tin pe Alex in brate cu sepcuta) - 17 aprilie 2011 (in poza din dreapta, am fost mai intarziati anul asta :D)


6 comentarii:

  1. Foarte frumoasa evolutia! La mai mare!

    RăspundețiȘtergere
  2. am citit pe fuga initial si 2 sec am crezut ca esti gravida:)) Bravo pt colaje!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte faine pozele astea, cu comparatiile de la an la an!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim mult mult, fetelor!

    Adriana, s-a intamplat si altora cand am trimis familiei si prietenilor pe mail pozele :))).

    O zi usoara azi, sa nu uitati ca nu vin sarbatorile astea cu inspectie de curatenie si cu bota daca n-ati facut mai multe feluri de prajituri :).

    Si Paste fericit impreuna cu cei dragi! Zile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce fain colaj , ma apuca nostalgia .

    Sarbatori minunate la toata familia .

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...