sâmbătă, 16 octombrie 2010

1 an

Scurt, scurt, ca imediat ma chemi la tine, pui drag!

La multi ani, puiul meu scump, sa fii sanatos si fericit! Sper ca iti bucuram si noi zilele cum ni le bucuri si tu pe ale noastre! Si deja ma gandesc ca abia dupa ce vei deveni tatic vei intelege cat de mult te iubim si cata fericire ne aduci.

Minunea mea, nu-mi vine sa cred ca a trecut un an de cand ai venit pe lume! Un an de maxima fericire si de iubire suprema! Cat de fada era viata inainte, cat de fara sens, si nici nu-mi dadeam seama! A trecut un an de cand te-am luat in brate si mi te-am lipit de trup si de suflet! Un an in care am trait impreuna cu tine fiecare progres, fiecare cucerire, fiecare zambet, fiecare constatare! Multumesc ca mi-ai permis asta! Iti multumesc ca ma lasi sa te iubesc!

Esti baiat mare acum, azi ma uitam la tine plina de uimire! Scumpul mamei! Minune mica!

Ii multumesc clipa de clipa lui Dumnezeu pentru tine!

Te iubim!

Parca in asentiment cu gandurile mele e ultima postare de la blogul cu balonul roz: Pe moaca de copil

14 comentarii:

  1. La multi ani, Alex, sa cresti sanatos si fericit!

    La multi ani, Raluca, sa fiti sanatosi si sa va bucurati de minunea voastra! Sa-ti dea Dumnezeu putere multa ca sa ai grija de voi!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani pui mic de Raluka,sa cresti mare,sanatos si voios,sa fii puternic asa ca mami,si toate cate sunt in viata sa le infrunti cu optimism si voie buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani, dragtule! Sa cresti mare, frumos, independent si... gurmand :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La Multi Ani! ALEX! sa cresti mare, sanatos si voios! si sa-i faci pe ai tai mereu la fel de fericiti ca acum :*

    Raluk, am vazut multime de poze minunate, multumim ca le-ai impartasit cu noi. Nu am lasat comenturi ca pur si simplu sunt foarte multe frumoase si as fi stat o zi intreaga sa scriu, dar ma striga si pe mine puiul meu. Sa-ti traiasca mami!
    Cu drag
    Monica

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani, Alex! Sa fii sanatos si s-o faci in continuare pe mami a ta la fel de fericita ca in anul ce-a trecut.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim frumos de urari! Intr-adevar, buna urare, sa ma faca la fel de fericita si pe viitor! :D

    Monis, eu stiam ca te vei bucura de poze, de aia le-am trimis, si stiu cum va bucurati voi, fete dragi, cand vedeti poze cu puiul fericit, pentru ca si eu va sunt draga :). Stiu asta fara sa trebuiasca sa lasati comentarii. Dupa cate vezi, nici eu nu apuc la multa lume draga sa las comentarii. Uite, pozele Carinei ma asteapta de multa vreme sa le savurez in liniste, dar Uka tot stie ca le apreciez enorm si ca imi sunt dragi. Nu in asta sta prietenia noastra. Te pup!

    Gabi, am intrat pe blogul tau frumos acuma si am apucat sa rasfoiesc doar primele doua postari. Normal ca cea cu bratele mi-a crescut tensiunea :D. Si iti tin pumnii cu greva suptului, sunt sigura ca pe kellymom vei gasi ceva informatii, si zoozie poate te-ar putea sfatui. Si al meu a avut ceva asemanator o perioada, dar era de la reflux cred. Plangea la san teribil, chiar daca ii era foame, trebuia sa-l adorm intai sa poata manca si ziua. Da, e frustrant sa vezi ca plange copilul la sanul tau. Sper sa treaca repede! Va imbratisez! Si multumesc inca o data!

    RăspundețiȘtergere
  7. Fratiorule venim mai tarziu sa-ti sarutam obrajorii si frunticica...imi pare tare rau pentru intarziere:(

    Dragilor, m-am gandit la voi toata ziua de sambata...Ralu, oare si tu ai avut emotii ca mine? cred ca cunosc raspunsul..

    La multi ani frumosi Alex! sa fii sanatos!

    RăspundețiȘtergere
  8. Surioaroooo, ne-am gandit la voi continuu si am bocit de emotii, daaaa!!!! Mai ales cand toti ii cantam la multi ani, de-abia mi-am oprit lacrimile... si acum ca mi-am amintit am luat-o de la capat :D.

    Va pupam tare tare!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos ai scris. Sa va traiasca minunea din viata voastra. Monikus

    RăspundețiȘtergere
  10. Am uitat sa spun ca pozele sunt minunate. Va pup.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...