miercuri, 25 august 2010

Mai multe chestii de pe aici

Sper sa apuc sa scriu cate ceva, ca tot imi amintesc in timpul zilei, si apoi seara tarziu cand ajung la net uit :D.

Asadar am descris drumul, si apoi am ajuns la hotelul nostru, la Istion Club. Suntem cazati cu all inclusive, bineinteles. Cat am stat la receptie sa asteptam camera, 10 minute, a venit o doamna de la bar cu cocktailuri. Normal ca mi-a fost rusine sa o intreb daca sunt cu alcool, asa ca am refuzat politicos :D. Am stiut ca nu are rost oricum sa o intreb de zahar, ca sigur ajung sa pacatuiesc oricum :)).

Complexul e un grupulet de vilute, cu 3 nivele. Am sperat sa obtinem la parter pentru ca Alex toata ziua freaca plastice de podea si tranteste si mai stiu eu ce galagii face. In plus, mai e si treaba caruciorului. Si fetele de la receptie, incantate de Alex, ne-au spus cand ne-au dat plicurile cu cheia cartela electronica si cu informatiile ca ne-au dat o camera la parter, cu vedere la mare (ceea ce vazusem noi pe internet ca ar fi fost dublu decat cat am platit noi) si in plus, foarte aproape de piscine, restaurant si terasa! Si ne-au specificat astea asa, apasat, mai ca nu ne-au tras cu ochiul. Sa stim ca au facut-o intentionat. Nu, nu pentru vreun bacsis. Acu doi ani am vrut si noi sa-i dam ceva domnului de la receptia de la Athos si a fost oripilat, cred ca i-am facut o impresie foarte proasta.

Si intr-adevar e situata ideal camera noastra. E aproape de tot ce e mai important si e departe de drum.

Am mers apoi sa mananc eu si Relu cu Alex s-au plimbat la plaja. Dupa masa, de pe la 5 jumate, am mers la mare si la plaja. De fapt asta e programul zilnic, dupa masa tarziu mergem la mare. Azi am mers mai devreme, ca ne plictiseam in camera, si l-am tinut la umbra sa se joace in nisip.

E foarte marait de la doi dintisori ce se vad albi sub gingie, dar nu reusesc sa sparga. Asa ca seara mai ales e spectacol de maraieli. Orice facem cu el, oricat il dansez, il punem pe jos, il lasam sa cerceteze orice, tot e marait. Din cand in cand mai trage cu chinuri mari cateva beshinutze. De la ce or fi si gazele astea nu inteleg. Intr-adevar, mi-am schimbat si eu alimentatia. Dar de obicei cand avea el probleme, aveam si eu. Si acum eu sunt ok. Posibil sa fie de la suptul asta al lui aproape continuu acuma. Tot o data la vreo jumatate de ora e tzop la san.

Nu-mi place cum am conceput postarea asta, as fi vrut chestii scurte, concrete, eventual cu liniuta... :D

- somn - adoarme la san. Ba ma chinui o data doua ore sa adorm un somnoros, ba adoarme leganat si alaptat pe plaja. Ba azi, supriza surprizelor! A adormit in mare, in brate la taica-sau! L-a simtit Relu ca imediat adoarme, si apoi l-am dus afara pe sezlong. Am pazit sezlongul, bineinteles, sa nu cada, si l-am pus la umbra. Noaptea e la fel ca acasa, se trezeste plangand sau tipand. Sunt convinsa ca e ori de la dinti, ori de la gazele ce ii ies foarte greu. Are si faze in care se trezeste de tot si trebuie replimbat. Are si faze cand se trezeste la 6... dar asta e, sanatosi sa fim, bine ca prindem aerosolii aia sanatosi de dimineata :D. Primele doua zile a avut 3 somnuri pe zi, acum a revenit la 2 somnuri, ca acasa, de cate 40 de minute. Si adormitul tot asa, la 10 seara.

- supt - daca intram in masina, sare pe san. Chiar din stand in fund se intoarce la mine si cauta tzitzi. Daca suntem in camera sau la plaja si maraie, eu ma gandesc ca poate ii e sete, asa ca ii ofer sanul. Altadata trebuia sa-l adorm inainte sa poata manca. Acum si daca il vad ca nu-i trebuie, o gura tot ia, si apoi isi continua activitatile. Deci e mult mai dezinvolt. Si suge oriunde, nu numai in camera lui :D. Sunt foarte fericita de aspectul asta (uite ce a facut din mine, sa fiu fericita ca ma leaga si mai tare de el si nu pot sa-l las nicaieri, ca de la supt la 3 ore a ajuns la supt continuu :)) ).

- papi solide - fructe nu vrea deloc deloc. Ii place mult lebenita si pepene galben. Dar i le dau pe razatoare dupa ce i le-am dat intregi de cateva ori si s-a inecat rau rau de ne-am speriat, si a si vomat de la tusea provocata. Legume doar cateodata. Apa vrea sa se joace dar nu mai vrea sa bea, de cand e tzitzi la discretie.

- ii place in mare, ii place pe nisip, se joaca minute in sir fara sa maraie sau sa vrea in brate, umbla in patru labe dar cu genunchii pe sus sa nu si-i raneasca in nisip :))

- ii place mult sa se joace in camera si pe balcon pe jos. Tot trimite chestii sub pat si apoi se apleaca asa dulce dupa ele sa le vada unde sunt! (asta facea si acasa)

- ii place mult sa isi ia un obiect si apasandu-se cu o mana pe el sa se plimbe peste tot in 4 labe (asta facea si acasa)

- ii place mult atata lume, se uita dupa toti si ce ma surprinde pe mine e ca toti oamenii ii zambesc si ne zambesc. Ma surprinde din doua motive: mai sunt aici copii mici si ceilalti nu au parte de feedbackul asta; si al doilea motiv ar fi ca eu inainte sa il am pe el in cel mai bun caz nu observam copiii, in cel mai rau caz ma enervau :D. Asa ca atunci cand vad tineri care nu au copii ca se joaca cu el, ii zambesc, vorbesc cu el, sunt incantati, il lauda, etc... mi se pare ca mi s-a deschis o noua lume, aceea a oamenilor buni carora le plac copiii... De la vazantoare la magazin (care se dezinfecteaza repede pe maini ca sa-l ia in brate), la chelneri (care se striga unul pe altul sa si-l arate pe Alex cat e de fain).

- hihi, apropo de chelneri, in prima zi, primul chelner ce ne-a intampinat, se numea Alexandros! De atunci tot timpul vine la Alex si il striga pe nume si vorbeste cu el. Al doilea chelner ce ne-a servit se numeste Daniel! Ce coincidenta, Alexandru Daniel! Bine, al treilea e Elvis, dar asta nu mai are nici o semnificatie :)).

- se uita fascinat la copii. Preferate sunt fetitele, dar nu cele de varsta lui, ci cele asa de vreo 7 ani :D. Da e fascinat rau, maraie si se intinde sa le atinga :))

- si-a gasit o bunica! O doamna din Bucuresti venita impreuna cu familia mare, copii, nepoti. A venit din prima seara la Alex incantata de el, fara sa stie ca suntem romani. De atunci tot timpul umbla dupa noi si, spre exasperarea sotului ei, oricat ar fi de grabiti, sta si vreo 10 minute de povesti cu Alex. Si el, oricat ar fi fost de marait inainte, tace si o priveste foarte linistit si curios. Imi place si mie de doamna asta, ca nu judeca nimic ca majoritatea femeilor, mame si bunici din Romania. Nici cat (nu) mananca Alex, nici cat suge la san, etc.

- oricum, aici iti dai seama de departe care sunt romani (cu anumite exceptii): isi pun chistoacele in nisip, striga tare unii la altii, fetele pre-adolescente se imbraca strident si senzual, etc. Doar romanii fac asta aici. Si asa a fost si acu doi ani la Athos, deci poate ca asta o fi regula...

- mai sunt bebelusi aici. A fost o fetita care nu cred ca avea o luna inca. Nu judec curajul asta, nici faptul ca era asa mica deja pe lapte praf, nici faptul ca era asa mica deja cu o sticla imensa de ceai (am crezut ca numai romanii au fixul asta cu ceai la bebe), dar totusi mi-a sfasiat inima cand am vazut ca la masa ei doi mancau linistiti mai departe si asta mica plangea de rupea, si mai si voma. Dupa vreo 2 minute cand au observat ca a vomat au sters-o, dar nu au luat-o din scoica. De fapt nu au fost singurii, si ieri la pranz mi-a stat mancarea in gat pentru ca imi venea sa merg eu sa-l iau in brate pe unul cam de varsta lui Alex. Erau si tinerii parinti la masa, si bunicii. Toti mancau si beau alcoale de zor. Puiul plangea si urla ca voia sa ajunga la un servetel de pe masa sa se joace. Astia nici nu se uitau la el. Mancau mai departe. Trecea pe acolo din cand in cand o chelnerita care vorbea cu el, si el incepea sa rada, fericit ca il baga cineva in seama. Nu pot sa inteleg cum poti sa te comporti asa cu copilul tau. Sau daca chiar esti asa plin de ura si rautate fata de copilul tau acasa, macar in public sa te apuce rusinea...

- la hotel n-am vazut pe nimeni alaptand, dar la Lidl, pe o lada de ceva, am vazut o mamica tanara si frumoasa alaptandu-si copilul mic in timp ce fetita mai mare privea sau pleca cu tati sa mai puna ceva in cos. O imagine superba! I-am zambit frumos si mi-a raspuns la fel.

- nu mai stiu ce sa scriu decat ca mancarea e minunata! Si prajiturile de vis! :D

8 comentarii:

  1. Raluca, va pup!

    Of, ca am mai pus un comentariu si imi apare nu's ce eroarea lu' peste!

    Ziceam ca postarile tale sunt ca o gura de aer proaspat, cu miros de mare si sarat. Se simte soarele, nisipul, marea si linistea din postarile tale de la malul marii. Au un farmec aparte. N-as mai pleca de aici.

    Distractie placuta in continuare!
    Va imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos ai povestit! Va doresc la toti 3 o vacanta minunata si numai bine! Pupici cu drag,
    mimi
    PS Eu ma dau in loc de crema de soare cu ulei de nuca de cocos natural (asta folosesc bastinasii din tarile calde, dar ei sunt si mai colorati), in orice caz, daca am evitat orele de pranz nu m-am ars asa niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos Raluca! ma bucur mult ca totul este bine, in general!

    am avut si eu parte saptamana trecuta de o imagine din asta de-ti provoaca un gol in stomac...vecinii nostri mancau afara si fetita lor de 8 luni plangea si intindea manutele spre masa..i-au aruncat o coaja de paine:( ca sa-si faca de lucru...ce oameni!
    Eram cu Ana pe iarba si ma deranja tristetea fetitei..m-am dus la ei si i-am rugat sa mi-o lase 10 min ca sa se joace cu mandra noastra...stii ce a fost socant? ca au facut o fata din aceea oarecum sictirita "bine, fie!" si nici macar nu le-a trecut prin cap ca de fapt vroiam sa-i ajut sa aiba 10 min de liniste la masa..vorba aceea, n-ai cu cine!:D

    hai ca m0am intins si nu asta era ideea principala din postul tau!

    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Raluk, cum spune si Nela chiar e o gura de aer proaspåt aici.Tare frumos povestesti de vacanta si timpul petrecut acolo dar m-am intristat cand ai povestit ce ai vazut.Din påcate si aici intålnesc f des cazuri din astea.Special mamicile care au 2 copii , unul bebe si celålalt un pic mai marisor.

    Noi de cand a fost mic am incercat så ne facem mesele o data cu el, må refer dupå marea diversificare.Cateodata a functionat , cateodata nu, mai ales cand iesim afara.Dar mereu mancam separat pt ca nu exista nici un copil ,care chiar daca e såtul, så stea intr-un scaun acolo si så se uita la pårinti cum infuleca.

    Din påcate peste tot te vei lovi de imagini din astea si culmea lor li se pare ca este f normal si nu gresesc cu nimic.

    Va pupåm tare frumosilor si så va distrati in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nela, hihi, si mie mi se parea chiar destul de aiurita postarea asta! >:D<

    Mimi, da da, i-am amestecat acasa unt de shea cu ulei de jojoba, cu ulei de cocos si cu unt de cacao, toate 100% naturale si organice, iar acum imi vine sa-l mananc! Mirosul ala de cocos e senzational!

    Dana, Iulika, nu pot sa imi imaginez ca sunt astfel de oameni! Nici eu nu eram cu copiii inainte, nu stiam sa vorbesc cu ei si ma enervau. Dar cum as putea sa-mi fac eu puiul sa sufere? E ceva incredibil!

    RăspundețiȘtergere
  6. A, si si noi mancam separat ca sa nu-l supunem unei perioade asa plictisitoare :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur ca va simtiti bine si ca totul este ok in vacanta , bravo Alexutului si profitati cat mai mult si mai bine ca pana la anul ramaneti doar cu gandul ......

    va pupam

    RăspundețiȘtergere
  8. Ahhhh Dana, nu ma baga in depresii ca deja calculez AMR-ul...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...