luni, 16 august 2010

10 luni

Alaltaseara am fost coplesita de tragedia de la maternitatea Giulesti si nu am mai putut scrie sau face nimic... desi as fi vrut un raport de 10 luni. In noaptea de 16 catre 17 nu am putut dormi pentru ca ma imaginam eu la clinica la care am nascut si cum aflam de un incendiu la copii, si cum asteptam pe rand sa ne spuna care au murit... si nu stiai daca sa te bucuri ca iti traieste copilul si sa fugi cu el in brate, sau sa te uiti la colega de salon care tocmai primeste cea mai ingrozitoare veste din viata ei... Si totul parea asa real, in timp ce ceasul arata ba 1 noaptea, ba 2 noaptea... si culmea e ca Alex a fost cuminte...

De fapt am niste nori negri deasupra capului si astept sa se limpezeasca situatia ca sa pot afirma ce ma supara cu adevarat. Pentru ca nu stiu daca toate ce le am in cap sunt chestii care ma deranjeaza, sau prin prisma faptului ca sunt deja suparata de unul dintre ele (poate cauza reala a norilor) reactionez asa la restul. Si astept sa vad care e de fapt cauza reala. Si Alex ma "ajuta", ca azi noapte nu am dormit in total 3 ore... Toata noaptea la 10-15 minute se trezea plangand. Intre 2 si 3 jumate nu am dormit amandoi deloc deloc, cu plimbari prin casa sa adoarma. Si la 6:20 a fost treaz de tot. Ma doare capul si ochii de vai si amar. Pe langa Alex, mai e si treaba asta cu Giulestiul, apoi depresia mea de hipotiroidism, care e prezenta fara intarziere atunci cand apar norii reali si ploile... ma simt bizar si pe forum mai nou, nu-mi mai gasesc locul... si multe altele din viata de zi cu zi...

Greutate: 10.04 kg (deci plus 330 grame)

Dintii nr. 4 si (cred ca a iesit si) nr. 5

Alimente noi: castravete, mei, corcoduse (doar o zi, netestate de tot), cartof dulce, lebenita, pepene galben

Mese de lapte: 5-6 pe zi (o data la 2 ore jumate pe canicula sau o data la 3 ore in rest ziua, noaptea fara numar)

Mese de solide: 3 de cand am introdus pepenii. Pana atunci aveam doua, una de fructe simple crude, alta de legume aburite (in care cateodata adaug cereale orez sau mei). Dar cum de pepeni scrie peste tot ca trebuie mancati separat de orice alta mancare, am introdus masa nr. 3. Probabil masa nr. 3 va tine doar cat tin pepenii, in rest nu vad rostul sa ma stresez cu a treia masa cand el papa asa putin...

Cat papa? Fructele cam cat un sambure de mar :D. Iar legumele, fiindca ii plac mai mult, cam 10-15 ml in zilele bune. Are si zile in care nu vrea deloc nici fructe nici legume. Legumele spun eu ca ii plac mai mult pentru ca si putinul ce il mananca intinde el gurita dupa lingurita. La fructe dupa ce pune buzele pe ele rar le mai vrea.

Luna asta am reusit sa il facem sa inghita cate o picatura de apa pe zi. Dar are si zile cand nu vrea. Pe canicula asta eu tot incerc. Cateodata are chef sa se joace cu sticla si pe langa raurile de apa ce ii curg pe piept parca parca mai si inghite o data.

In rest nimic nou, el e acelasi marait si eu il iubesc tot mai tare.

La multe lunite, puiul meu!

Editez sa adaug doua postari interesante:

http://poarta-ma.blogspot.com/2010/08/locul-bebelusului-e-in-bratele-mamei.html

si pentru a vedea cum ar fi daca roata s-ar intoarce :D

http://www.drmomma.org/2010/08/on-becoming-elderwise-caring-for.html

7 comentarii:

  1. :(
    Imi pare tare rau ca esti suparata.
    Ma doare si faptul ca nu-ti mai gasesti loc pe forum.. Din ce cauza? Spune-ne, poate schimbam ceva, te rog!
    Pup Alexutzul marait! Si pe tine te imbratisez tare. Fii optimista, stii ca toti norii dispar dupa putin timp!

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti o scumpa, ca de obicei! :-*

    De asta zic ca trebuie sa astept sa mi se limpezeasca toate in cap, si toate restul din jur. Mi s-a mai intamplat sa nu ma simt in largul meu pe forum, nu am zis nimanui nimic si a trecut de la sine. Astept sa treaca depresia mea de tiroida si revin in forta :)).

    Mai bine nu aminteam si asta, ca nu vreau sa creada cineva ca e vina cuiva. Forumul e la fel, eu sunt schimbata zilele astea.

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am crezut ca ai plecat deja in concediu de nu ai scris nimic de ziua lui Alex. Sper sa plece norii de la tine cat mai repede.
    Am observat si eu cu forumul ca nu mai intrai la fel de des. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Raluca draga iti simtim lipsa pe forum. Chiar daca nici eu nu mai intru asa des sa postez tot il citesc ...deh...am devenit dependenta..:))..si pe bune ca imi lipsesc postarile tale. Tu tot timpul ai ceva interesant de spus.
    Sper sa treaca norii de la tine si sa se insenineze! Pupici lui Alex!

    RăspundețiȘtergere
  5. Diamar, Cecilia, multe imbratisari dragi! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Raluca pup!Esti tare tare puternica!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dana, multumesc mult! Sunt sigura ca nu sunt diferita de oricare dintre noi, mamicile :).

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...