joi, 22 iulie 2010

Prima zi de castravete

Iar scriu pe fuga ca e deja maine si imi cad ochii de somn. Cum a trecut seara? Aaa, adormind un pui :D.

Dar nu puteam sa nu scriu ca azi a fost prima zi de castravete (pana la urma e din aceeasi familie cu pepenii si e de la noi din gradina!). L-am curatat si el l-a ros. A fost ok, nu cred ca a inghitit nimic dar eu m-am bucurat ca nu rupe bucati mari sa se inece. Asa o sa-i tot dau sa se si joace, sa se obisnuiasca cu gustul, si sa ia si o vitamina din el :D.

In rest, ca de obicei, maraieli, vrut la mami in brate, dar plimbat, nu stat pe loc, trezit la 6, etc.

Aaaa, inca ceva emotionant. Acuma se implineste un an de cand imi tresarea burta de emotie ca au inceput nasterile la grupul nostru de gravidute de septembrie-octombrie 2009! :x :x :x Prima noastra dovlecica, Lisa, implineste un an! La multi ani, Lisa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...