vineri, 30 iulie 2010

eco + prima zi de mei

Am vrut sa nu uit si am uitat, ca nu-mi mai stiu zilele :D.

Ieri s-a implinit un an de cand l-am vazut prima data pe Alex la fata! Ecografia 3D/4D. Tin minte cu cata emotie ne uitam atunci, am realizat ca avem un mic puiut inauntru :x :x :x. A fost foarte emotionant! Am lacrimat si nu stiam cum sa facem sa nu pierdem nici o secunda din ce se vedea pe ecran! O experienta superba!

Si noi, si cei care au vazut apoi filmuletele si pozele au spus clar ca Alex seamana in totalitate cu Relu! Si la fel arata si acum cand doarme, e leit Relu. Cand e treaz nu ne dam seama cu cine seamana :D.

In plus, de notat, azi a fost prima zi de mei. Am simtit nevoia altor cereale, daca orezul i-l dau asa de rar, din cauza constipatiei lui. Am si faina bio de mei. Dar ca sa nu gatesc pentru o cantitate asa milimetrica, i-am pus cereale bio de mei de la Holle. Iar nu inteleg de ce sunt imbogatite cu vitamina B1. Mai ales stiind ca de multe ori aportul de vitamine sintetice in organism aduce mai mult rau decat bine.

Oricum, nici mei nu ii voi putea da frecvent, pentru ca meiul e goitrogenic si el poate are o predispozitie spre hipotiroidism de la mine.

Ah, am uitat sa specific: meiul i l-am amestecat in masa de legume, adica in fasole verde cu dovlecei fierte la abur. La masa de fructe azi, dupa multe zile de mancat numai caise, am adaugat o para, ca am gasit de Romania. Cam tare, doar a raschetat o data cu dintii si gata.

Editez a doua oara ca sa adaug ca de azi deschide singur dopurile la pet-uri. De doua ori a reusit, asa ca de acum inainte trebuie sa i le dam fara dop sau cu el strans bine.

Spune "hai-te" acum la orice si oricine pe care vrea sa il vada mai de aproape, fie ca e vorba de persoane pe care le cheama asa, fie ceva ce vede si trebuie sa-l duc acolo. Asa ca "hai-te" nu mai e numai pentru catei :D.

Se mira tot timpul de lucruri, si face ca un gugustiuc :). Eu il imit si suntem ca doi gugustiuci pe pervaz :)).

Si in plus spune cel mai clar si mai scump DA in mijlocul unei conversatii si tot timpul iese ceva conotatie comica :)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...