miercuri, 16 iunie 2010

Avem 8 luni!!!

Iupiiii!!! Avem 8 luni! Suntem mari de tot! :D

Si am vrut sa sarbatorim cum se cuvine, asa ca eu am dormit de la 12 la 2 noaptea. De la 2 a inceput saracutul sa se chinuie. Voia sa doarma, se foia pe toate partile, maraia, plangea, era disperat si el ca nu poate dormi. Am incercat sa-l adorm cu tzitzi, am incercat apoi sa-l plimb, sa-l leagan. Adormea, dar apoi peste 1 minut se trezea din nou plangand. Chinul asta a durat pana la ora 4, cand s-a ridicat saracutul in fund si a decretat ca nu se mai chinuie incercand sa adoarma, a inceput sa povesteasca. Eu am zis ca s-a trezit la 4 asa cum face in fiecare zi de 16 de cand s-a nascut, in amintirea faptului ca la ora 4 au inceput contractiile!

In fiecare luna imi amintesc ziua magica de 16 octombrie si sper sa imi gasesc timp candva sa o povestesc, pentru ca a fost o zi minunata! Nu pot spune ca a fost cea mai minunata din toata viata mea, pentru ca fiecare zi de atunci incoace o intrece pe cea anterioara. Dar pot afirma ca a fost cea mai importanta zi din viata mea si mi-a schimbat total viata! M-a facut sa cunosc o iubire incredibila, si o fericire fara margini!

Asa ca azi dimineata la 4 l-am luat pe pui din pat si am venit in astalalta camera la tv, laptop, jucarii, etc. Macar sa-l las pe Relu sa doarma daca tot noi doi nu mai dormeam. Dormisem doar 2 ore si eram terminata. Eram si nervoasa, dar nu pe pui, pentru ca imi dadeam seama ca nu de distractie nu putea el dormi, ci avea o problema. Eu am crezut ca ii e cald, dar degeaba am incercat noi sa aerisim... Eram asa de obosita si nervoasa, incat am spus ca azi bag un litru de cafea si un pachet de tigari! Eram super hotarata sa merg de acasa azi, sa nu ma vada mami facand asemena prostii, si sa fumez si sa beau cafele pana imi trece si oboseala si nervii. Bine, proiect total nerealizabil, pentru ca sunt sigura ca de la prima tigara nu mi-ar mai fi placut gustul si in plus, am si eu principiile mele cu alaptatul asta! Dar atunci dimineata, de suparata ce eram, asta aveam in cap. La 6 nu a mai putut de oboseala si l-am pus la san si a adormit foarte rapid, saracutul. Pana la 6 jumate nu am putut adormi pentru ca am plans in perna de suparare si de oboseala si de nervi pe ce noapte am avut...

El s-a mai foit, a mai marait, a mai supt si la 7, si la 8, si la 9 cand s-a trezit de tot. Apoi am observat pe calcaiele lui niste bubite! Uite de ce nu a putut dormi puiul azi-noapte! Asa de mila mi-a fost de el! Oricum, nu am fost o mama rea, sa-l pun undeva sa ma scap de el, sa il las sa planga, etc. M-am jucat cu el de la 4 la 6. Dar ma gandesc in mintiuca lui, saracutul pui, cand el nu mai putea de oboseala si de somn (la fel ca mine :)) ) ce se gandea? "De ce nu ma ajuta mami sa nu ma mai manance bubele astea din talpa? Si sa pot dormi linistit mai departe... ca nu am dormit decat 2 ore... De ce ma duce la jucarii? Vrea sa se joace? Bine, hai sa-i fac pe plac ca mi-e draga, dar mor de oboseala... si de somn. Dar e mami mea si o iubesc, hai sa ma joc cu ea ca poate se plictiseste si nu are somn. Ahhh mi-e din ce in ce mai somn, e deja ora 6 dimineata, hai totusi sa-i spun cumva la mami sa mergem sa dormim putin, chiar daca ea nu are somn...".

Ei? Am dreptate? Si pun pariu ca in gandurile lui nu era nici un nerv si nici o cafea si nici o tigara, si nu se gandea sa ma lase azi singura ca sa isi verse el nervii pe undeva... Puiul scump! Cum s-a jucat el cu mine dimineata de la 4 la 6...

Acum revin la bubite. I-am dat cu ceva crema de iritatii si cu spray cu propolis, chiar daca are alcool, pentru ca mie mi se calmeaza orice mancarime am daca ma dau cu ceva cu alcool. Oare ar trebui sa-i comand de la farmacie ceva pe baza de mentol? Om vedea cum va fi noaptea asta.

Initial am crezut ca sunt de la tantari. Si noi toti suntem plini de bube. Nu cred ca avem in casa, dar afara... e primul an in care nu au facut astia de la primarie deloc dezinsectie si se vede! Sunt roiuri afara si nu poti sta nici ziua, d-apoi cum se lasa soarele e un adevarat atac! Si am banuit ca aseara a stat prea mult afara, si pe noi ne-au atacat tare, dar la el nu se vedeau bubite pe corp. Azi dimineata cand am vazut bubele m-am gandit ca poate pe corp sunt prea departe venele, ca doar si analizele tot din calcai se iau. Calcaiul ii este plin plin de zeci de bubite mici, si e tot umflat din cauza adunaturii de bube.

Apoi mi-am amintit ca si mami are asa alergie, dar pe palme, si doar pe palme. Deci ar putea fi si o alergie! Posibile cauze:

- ieri am inceput sa-i dau suc de dude, am incercat sa-l strecor, dar cine stie...
- ieri am reluat eu in alimentatia mea, capsunii, dupa ce nu mai stiam daca bubitele mele sunt de la tantari sau de la capsuni
- alaltaieri si ieri am mancat si eu oua
- cand eram mica eram alergica la capsuni si la oua de rata

Asa ca de maine oprim dudele, chiar daca azi a fost a doua zi (intrebarile astea mi le-am pus dupa masa lui de fructe, pana atunci am presupus ca sunt bubite de tantari), eu nu am mai papat azi capsuni, si de maine nu mai pap nici oua. Speram sa ii treaca repede si sa nu il supere la noapte. Desi deja il supara. S-a trezit de 3 ori in ultima ora...

Deci azi a papat asa:
- la masa de fructe au iesit vreo 20 ml de sirop format din: cirese, suc de dude, foarte putina para, foarte putin mar - a papat mult, a mai dat si pe babetica, dar a papat aproape tot! Cel mai mult de pana acum la capitolul fructe!
- la masa de legume a luat in gura o lingurita de supa de dovlecel si salata verde, a scuipat mult din ea si nu a mai vrut deloc :D
- din 3 in 3 ore tzitzi :D

Tehnicalitati:
- greutatea pe stomacul gol, si fara scutec cu pipi - 9.25 kg (deci plus 510 grame)
- greutatea in timpul zilei - 9.42 kg (deci plus 520 de grame, tot pe acolo)

Inca ceva super! Azi a venit slingul fix (pouch-ul) primit de la Diana (Blogul Poarta-ma si magazinul Sling.ro). E super!!! Mi se pare mult mai comod decat ring sling-ul! Chiar m-am gandit azi ca daca as fi intrebata ce as cumpara pentru un nou bebe daca nu le-as mai avea, as fi convinsa ca e nevoie si de wrap, si de ring sling, si de pouch, si de tonga, si de ergo carrier! Fiecare e super pentru o anume perioada sau pentru o anumita activitate!



Poze cu noi de azi in pouch aici

Ce am mai facut azi, in zi de sarbatoare? Inainte de baita de seara s-a lovit rau rau la masa de infasat de o margine. Nu se vede nimic, dar s-a lovit cu obrazul si cu nasul, s-a auzit tare cand a dat si in plus, a inceput sa planga ca atunci cand a cazut jos! Saracutul, ce plans necajit! Groaznic! De-abia s-a oprit! Mami a coborat speriata la noi, cred ca era sigura ca a cazut!

Cand am venit in camera de la baie, el era invartit in prosop si a facut pipi pe parchet, noroc ca nu apucasem sa-l asezam pe pat :)).

Se pare ca a fost o zi plina, conform proverbului cu cine se trezeste de dimineata :D.

Inca ceva, tot pe blogul "Poarta-ma mami" este un subiect despre alaptare, lapte praf, etc. Merita citite toate comentariile mamicilor! Merita! Incredibil! Acuma realizez de ce e acel asa mic procent 15% care alapteaza la o luna, si 5% care mai alapteaza la 3 luni... Incredibil cum asistentele din spitalele noastre ar trebui sa te ajute si cand colo trebuie sa te lupti cu ele sa nu primeasca puiul tau lapte praf! Si sa te certi cu ele ca sa ai acces la propriul tau copil!!! De neimaginat intr-o tara civilizata! M-au emotionat postarile prietenei mele dragi, Raluca Ungureanu. Am zis la plural pentru ca si cea de deasupra celei semnate e tot a ei, chiar daca e semnata anonim. Sper sa cititi toate postarile! Amintiri din maternitate

10 comentarii:

  1. La Multe Lunite, copil deosebit!
    Si un buchet mare de flori pentru o mamica speciala!

    RăspundețiȘtergere
  2. "Fratiorule" drag te pupam! sa fii sanatos, pui mic si frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim mult mult de urari, fete dragi! O pupam cu drag, sub ochiul atent al lui Radu, si pe surioara noastra draga! :-* :-* :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. La multe lunite, puiut!

    Ralu, te imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim, Nela! Te pup cu drag!

    Tot imi arata in blogroll o postare de-a ta cu festivalul si pe cand sa intru imi spune ca nu exista...

    RăspundețiȘtergere
  6. La multe lunite inainte Alexutule dragalas! Sa fii sanatos!

    Raluca, te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multe lunite , cu un pic de intarziere , multa sanatate si bucurie .
    Va pupam

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumim mult de urari! Va pupam si noi! Si le pupam cu drag si pe Maia si Izabella!

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, Ralu, nu exista ca am vrut sa pun si eu link cu poze, cum am vazut la tine, sau cu trimiteri la articole, da' sunt de o incompetenta crasa! Asa ca l-am sters, ca nu a mers.
    Nu vreau sa te necajesc, cand ai tu un pic de timp, imi explici si mie cum se face?

    Te pup.
    De fapt am vrut sa pun pozele, ca ai zis ca vrei poze.

    RăspundețiȘtergere
  10. Am vazut ca ai rezolvat!!! Te pup, spune-mi daca mai ai dileme!

    Super pozele!!! Sa tot fie zile din astea libere si frumoase!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...