sâmbătă, 12 iunie 2010

alta zi caniculara

Mdaaaa ieri trezita de la ora 4 am scris doua postari. Azi s-a trezit puiul la 5, dar l-am lasat cu Relu si am mai dormit putin, si n-am pic de energie sa scriu o postare... Ce-o fi oare? Eu stiu :D. Ieri am baut, de somn ce-mi era, primul ceai verde din ianuarie 2009. Si era ceaiul meu preferat pe vremuri :). Azi n-am mai baut...

Tot caldura mare. Tot incercam sa-l racorim cum putem. Tot in brate vrea sau sa umble in picioare. Tot nu prea papa solide, banuiesc ca de la caldura.

Azi a papat asa:

- tzitzi la 2 ore jumate

- masa de fructe, vreo 3 milimetri cubi :)) de mere+pere+capsuni

- masa de legume speciala pentru canicula, alti 3 milimetri cubi, supa de dovlecei + salata verde (adica astea sunt singurele ingrediente :)) )

- seara cand imi luam cina i s-a facut pofta :)). Asa ca i-am dat si lui. Ce? Cirese :)). Din moment ce i-am dat asa, de la mine, i-am scobit cum am putut pe langa samburi si fara coaja si i-am dat asa cu degetul. Scotea niste sunete de satisfactie si bucurie si manca de numa :)). Bine ca la masa de fructe si daca ii dau cu degetul nu papa... E un rebel :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...