sâmbătă, 22 mai 2010

Picnic

Ahhh eram tentata sa nu mai dau pe la calculator, sa ma bag direct in pat, dar fac totusi o incercare obosita :D.

Papi

La fel, piure de mar si para, si la a doua "masa" piure de morcov fiert. Toate sunt super, cand apare lingurita se bucura, isi intinde mainile, o prinde, da jos cu degetele tot ce e in ea si apoi o baga singur in gurita, tinand-o de partea cu incarcatura, nu de maner :D. A doua masa am luat-o in aer liber, a fost primul nostru picnic :D. Dupa atata ploaie, am avut vreme buna, asa ca nu am avut chef sa intru pentru atata lucru. Oricum, ca de obicei, am stiut ca va reusi sa inghita tot cam cat o lingurita. Si picnicul cu piure de morcov s-a tinut in carucior, ca eram eu obisnuita sa vad copii mici mancand in carucior in parc :D. Ca sa spun povestea pe scurt, a trebuit spalat bine caruciorul dupa :)).

Si tocmai mi-am dat seama ca si daca pana acum imi era greu sa ies, ca aveam la dispozitie doar vreo ora jumate pana sa trebuiasca sa vin acasa sa hranesc si sa adorm un Alex mic, acum pana dupa-masa nu as putea deloc sa plec de acasa, ca intre mese, cam la jumatate, ne murdarim si noi cu fructe si legume :D.

Gingii dureroase

Ieri si azi puiucul geme si striga la fiecare supt. Are el perioadele lungi in care tot se ridica la verticala, si abia apoi se cere in jos la san. In perioadele cand nu e la san geme saracutul de imi scade tensiunea, sunt gata de lesin, asa ametita ies apoi din camera de la el... Si sunt mai lungi perioadele de stat la verticala, probabil il doare cand suge. Si sta si se uita foarte atent in ultima vreme la aplicele de pe perete, chiar daca nu sunt aprinse becuri. Sunt foarte interesante!

Ah, sa nu uit. Azi am realizat cat il ador cum respira si ce sunete scoate cand suge laptic! Minunat, minunat! Hrana pentru sufletul meu...

Duracell

Da, sunt sigura ca el are baterii duracell si noi din alea normale! Ma doare capul si corpul si numai cand ma uit la el cat ii umbla labele, d-apoi efortul de a umbla tot dupa fundul lui :))! Se taraste cu o viteza incredibila, e peste tot, sub masa, dupa masa, la toate lucrurile de pe jos, la calorifer, la perdea, la cabluri, la sticle, la plante (ori la frunze ori la pamant). De-abia apuc sa fug dupa el. Apoi mai nou se catara pe orice. Avem un fel de taburet micut, ca o perna turceasca. Se urca pe ea si se ridica in picioare. Normal ca nu stie sa se puna la loc, asa ca pica in fund, sau pica pe spate, oricum picajele sunt acompaniate cu Relu tinandu-se de inima :D. Vrea sa traga toate cablurile, vrea sa se urce pe mine, si in patut se ridica doar cat il pun sa ma dezbrac pentru alaptat. Pe masa de infasat demult nu mai e liniste. Nu sta deloc pe spate. Se intoarce intr-o secunda pe burta. Daca am noroc, chiar se ridica in patru labe si atunci ii pot pune scutecul asa :D. De inchis la loc capsele de la pijama doar daca il tin in fund, cu spatele la mine :D. La baie iar, se ridica in picioare tinandu-se de vana, vrea sa linga cada, etc.

Cred ca o sa-l intreb ce mananca, sa-mi dea si mie :D.

Editez repede sa adaug ce am citit interesant azi! Mai, mie nu prea imi placea de Raluca Zenga asta, adica eram eu superficiala, catalogand-o doar ca o alta sotie superficiala de fotbalist. Mea culpa. Am citit acuma seara blogul ei si imi place mult. Cel mai mult mi-au placut urmatoarele postari:

Cina in pioneze
La sanul mamei
Attachment Parenting

Merita citite!

2 comentarii:

  1. Aha, deci si tu capsezi body-ul cand puiul sta in patru labe?! :D cunoastem, cunoastem...mai, mamicule, tot mai greu imi este sa o imbrac, sa o fac sa stea pe spste;

    Cum mai sunteti?

    foarte fain blogul Ralucai Zenga..vorba ta, n-as fi zis!

    pupici, cu drag!

    Editez: vad ca iar sunt pe contul lui grig..nu ma mai deconectez, dar dana la aparat :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei, ei, de la o domnisoara as fi avut pretentii mai mari :D. Dar am uitat ca ea va trimite poze din varf de munte! Soldatica mica si scumpa :-*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...