marți, 25 mai 2010

Noutati pe scurt

Da, maine sper sa am timp sa le dezvolt :D

AM CASTIGAT!!!!!!! Iupiiiii nu-mi vine sa cred. Cand am deschis pagina de la adelle.ro si mi-am vazut numele, am zis ca sigur e vorba de altcineva, apoi am vazut ca si linkul e al nostru!!! Mi-a venit sa dansez! Si am inceput sa strig "ieeeeee ieeeeee", la care Alex razand pe jos langa mine "eeeeeeee" :)))

http://adelle.ro/tonga-merge-la/

Si ca sa vedeti ce am castigat (uau uau uau!!!) Priviti aici ce fain sling de vara, care incape in buzunarul de la blugi, si cu care se poate intra si in apa!

http://www.hiphip.ro/products/sling-esarfa-pentru-purtatul-bebelusului-tonga

Iupi-iupi-ei iupi iupi ei....

A doua chestiune: ieri am inotat pentru prima data din februarie 2009 cand am aflat ca sunt gravida si mi-a interzis medicul sa inot insarcinata! Ieri!!! Unde? La Baile Felix! Si am si dormit peste noapte acolo, acuma seara am ajuns acasa!!! Deci a fost prima data cand Alex a dormit in alta parte decat acasa!

Na, ce de stiri si eu nu pot acuma sa stau sa povestesc mai pe larg!

6 comentarii:

  1. Raluca, astept emailul de la tine: adresa, numar si culoare. Livrarea prin curier sau la clubul textilistilor. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari!!! [unu care bate din tobe]
    Abia astept sa ne povestesti cum a fost prima noapte a lui Alexutz,away from home :P.
    Pupici :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Yuhuuu!!! dar ce de vesti bune!
    sa stapaniti sanatosi slingul cel nou si sa-l purtati cu mare drag!
    la cat mai multe iesiri din acestea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim mult, fetelor! :-*:-* :-*

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari!Super!!Så il purtati cu plåcere!

    pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim mult! Pupici inapoi si voua! :-*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...